Κλασσικές επιλογές :)

By 11:00 π.μ. , , ,

Καλή εβδομάδα κορίτσια!! Ελπίζω να περάσατε όμορφα το σαββατοκύριακο.. Σήμερα θα σας δείξω 2 απλά και κλασσικά πράγματα που προτιμώ συχνά στο μακιγιάζ μου.. Το πρώτο είναι η αγαπημένη μου επιλογή, μόνο μάσκαρα και μαύρο μολύβι στα μάτια!!  Χρησιμοποίησα την μάσκαρα "Spider Lash Volume" της Flormar και το μαύρο μολύβι της εταιρίας "Manhattan"..


Θυμάστε που σας έλεγα για το κραγιόν και το lip gloss της Clinique που απέκτησα από κάποια περιοδικά με σκοπό να τα δοκιμάσω?? Ε λοιπόν από τότε είναι η καλύτερη επιλογή καθώς το χρώμα και των δύο μου πηγαίνει και δίνει ένα όμορφο αποτέλεσμα.. Στην φωτογραφία φαίνεται πολύ απαλό το αποτέλεσμα αλλά στην πραγματικότητα είναι λιγάκι πιο έντονο!! 



Και άλλα βραβεία πήρα αυτές τις μέρες.. Ειλικρινά κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την χαρά που μου δίνεται!! Αυτήν την φορά οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε 4 γλυκιές κοπέλες, στην Χριστίνα με το blog  http://my-secretboudoir.blogspot.com/, τα κορίτσια Ελένη και Άννα με το blog http://missticklemepink.blogspot.com/ και στην Ήλι με το blog  http://keepdreamingilian.blogspot.com/ !!
Το βραβείο που μου έδωσε η Χριστίνα και τα κορίτσια από το Trickle me pink το έχω ξαναπάρει (Δείτε Εδώ ) αλλά τα βραβεία που πήρα από την Ήλι είναι η πρώτη φορά οπότε θα αναφέρω κάποια πράγματα που αγαπώ.. Όλα τα βραβεία τα δίνω σε όλες σας (αν και τα έχετε πάρει οι περισσότερες ήδη)!!

Τα βραβεία


Αυτά που αγαπώ:
  1. Να χαλαρώνω σε μια ξαπλώστρα δίπλα από την θάλασσα.. Ούτε άγχος, ούτε τίποτα να με βασανίζει μόνο να ακούω μουσική ή να διαβάζω ένα βιβλίο!

2. Το αίσθημα ασφάλειας που με κάνουν να νιώθω οι κοντινοί μου άνθρωποι!!

3. Το πάθος που δύσκολα το δείχνω αλλά όταν θα παθιαστώ με κάτι δεν θα ξεκολλήσω με τίποτα!!
4. Να είμαι ερωτευμένη!!

Φωτογραφίες από το weheartit

Να περνάτε όμορφα 
Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

49 σχόλια

  1. Κλαιράκι καλημέρα!!!
    Πραγματικά πολύ όμορφες προτάσεις για μακιγιάζ!!!
    Συγχαρητήρια και για τα βραβεία!!!!
    Kisses,Olgianna!!

    estade-moda.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κοπέλα μου!!
      Ευχαριστώ πολύ..
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  2. Και μενα αυτα μου αρεσουν στο μακιγιαζ, μασκαρα, μολυβι, lip gloss. Να χαλαρωνεις σε μια παραλια ειναι τελειο παρεα με ενα βιβλιο... τετοια μας δειχνεις και εχουμε διαβασμα για τη σχολη! Αχ!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω μπόλικο διάβασμα αλλά αυτά ονειρεύομαι!! χαχαχ :*

      Διαγραφή
  3. Οι επιλογές στο μακιγιάζ σου ειναι ακριβώς οι ίδιες με τις δικές μου..σίγουρα οι πιο ασφαλείς επιλογές είναι!
    Also, congrats για τα βραβειάκια σου!!

    kisses,
    juliete-has-a-gun.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εύκολες και όμορφες επιλογές θεωρώ!!
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες εικόνες μπράβο κορίτσι μου....συγχαρητήρια για τα βραβεία!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Para poli wraio make-up...kai egw kati tetoio dialegw sinithws!
    Kai tha simfwnisw me ola osa sou aresoune! Sigxaritiria gia ta vraveia!


    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπέλα μου :) Χαίρομαι που σ'άρεσαν!!

      Διαγραφή
  6. Τι ομορφα!!! απλο και στυλατο!! :)
    congrats για τα βραβεια, Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κοριτσάκι σ'ευχαριστώ πολύ!! ♥

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία γραμμή κάνεις με το μολύβι!!! Το κραγιόν σου ταιριάζει σαν χρώμα. Στα μάτια εμένα μου αρέσει πιο πολύ να βάζω eye-liner διότι δεν μουτζουρώνομαι τόσο όσο με το μολύβι και για κραγιόν θα πάω αυτές τις μέρες να ρίξω μια ματιά για ανεξίτηλο κραγιόν να μην χρειάζομαι να βάζω κάθε λίγο και λιγάκι κραγιόν.
    Από eye-liner έχω χρησιμοποιήσει διάφορα τώρα χρησιμοποιώ τις Seventeen την No.1 Carbon black!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την πετυχαίνω πάντα με την πρώτη φορά αλλά με βολεύει αρκετά το μολύβι!! Θα τα έχω υπόψη τα eye-liner που μου αναφέρεις γιατί δεν έχω κάποιο αυτή την στιγμή και ίσως πάρω κάποιο..

      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραιο!!!Απλο και κομψο!Μου αρεσε πολυ κ το κραγιονακι κ το στυλ της γραμμης στα ματια!
    Πολλα πολλα μπραβο κ για τα βραβειακια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία. Σου πηγαίνει πολύ αυτό το μακιγιάζ. Εγώ συνήθως βέβαια δεν κάνω ποτέ έτσι τα μάτια μου καθώς μου αρέσει πολύ το χρώμα στα μάτια και πάντα θα βάλω κάποιο συνδυασμό 3 σκιών και βάλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ :) Εγώ δεν βάζω και τόσο συχνά χρωματάκι αλλά μ'αρέσουν δεν μπορώ να πω!!

      Διαγραφή
  10. Με ταξιδεψες σε ομορφα μερη με την παραλιακη φωτογραφια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα όλα!!! Αχ μ' αυτες τις φωτο που μας βαζεις!!! Μας ξεσηκώνεις και δεν κάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ Και που είσαι ακόμα κοπέλα μου!! :)

      Διαγραφή
  12. Αυτό με την ξαπλώστρα ξαναπές το!! Χαχαχαχα... Εν αντιθέσει με τον καιρό, έχω πολύ καλοκαιρινή διάθεση αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι ανυπομονώ να δω χιόνι!! χαχαχ Όχι πως δεν μου έχει λείψει και το καλοκαίρι..
      Φιλάκια και σε σένα

      Διαγραφή
  13. πολύ απλό και όμορφο το μακιγιάζ σου!! οι φωτογραφίες απλά τελειες, ολες θελουμε παραλια και ξαπλώστρα απο οτι βλέπω :Ρ
    συγχαρητηρια για τα βραβειάκια σου!! φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι βρε παιδί μου, τι υπέροχες φωτογραφίες βάζεις πάντα!!!! Το μακιγιάζ σου είναι διακριτικό και όμορφο!!! Μπράβο μικρό μου!!! Καλό βράδυ να έχεις!!! Φιλάκιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα σχόλια σου είναι τόσο γλυκά Κική μου.. Σ'ευχαριστώ πολύ!! Καλή νύχτα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  15. H sigouri lysi sto makigiaz einai auti!! Kai grigori epishs!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή συνήθως καθυστερώ στα ραντεβού μου, βοηθάει όντως πολύ το συγκεκριμένο μακιγιάζ!! :)

      Διαγραφή
  16. πολυ γλυκιά ανάρτηση! συγχαρητήρια και πάλι για τα βραβεια σου!!

    Μου άρεσε πολυ το μακιγιαζ των ματιων αγαπημενη μου μασκαρα ειναι maybelline την θεωρω αξεπεραστη κ σε φοβερη τιμη..εχω μολυβι μανχαταν ειναι πολυ καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Maybelline την έχω και εγώ μια συμπάθεια :) Θέλω να δοκιμάσω μια καινούργια που έχει βγάλει!! Αλλά που χρόνος για ψώνια τώρα..

      Διαγραφή
  17. αυτο το καλοκαιρι, πως τυχαινει να ειναι το αγαπημενο ολων μας? μαρεσει πολυ το Lip gloss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο αλλά δεν είναι και τέλειο!! :)
      Πάντως κρατάει πολύ!!

      Διαγραφή
  18. congrats gia ta vraveia sou Claire :-) ki egw idiou tupou makigiaz kanw,dn m aresei to entono make up..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. sugxarhthria gia ta vraveia sou agaph!!na sunexiseis etsi kai na pareis akoma perissotera!! :))
    kai egw tetoiou typou makigiaz kanw se ka8hmerinh vash! lito kai tautoxrona omorfo!filia!!!
    http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου γλυκιά :)
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Oi klasikes epiloges sto makigiaz einai panta oi kaliteres! Synexise etsi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hi!!!Sigxaritiria agapi gia ta vraveia sou aksizoun!!!!:D...To makigiaz sou mou aresei para poly!!!!poly light&minimal!!!:D
    :D
    xoxo
    …All in Style…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)