Όλα σε ένα...

By 10:10 π.μ. , ,

Καλημέρα.. Τι μου κάνετε? Εγώ έχω μπει στο ρυθμό της εξεταστικής και τρέχω και δεν φτάνω.. Διαβάζω, παραδίδω εργασίες και δεν λέω να ησυχάσω!! Σήμερα έμαθα και το πρόγραμμα της εξεταστικής και πικράθηκα ακόμα περισσότερο αλλά που θα πάει θα περάσει και αυτό.. Λοιπόν, σήμερα θα σας δείξω ακόμα ένα Τop 10 για το 2011 όπως και τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς για το έτος που πέρασε..
Πρώτα όμως θέλω να ευχαριστήσω την Eline V. για το βραβείο που μου έδωσε πριν λίγες μέρες.. Να επισκεφτείτε το blog της αξίζει :)

Τοp 10 για το 2011 μιας και με έκανε tag η γλυκιά Κική !
  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ:  "Ο κήπος με τις μουριές" της Καίτης Οικονόμου
  2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ: Παρίσι αν και δεν την έχω επισκεφτεί ακόμα.. Στο μέλλον θα πάω σίγουρα!!
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ: Οτιδήποτε με σοκολάτα
  4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ:  "lady million" από paco rabanne
  5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG: Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο!!! Όλα όσα παρακολουθώ είναι όμορφα και αγαπημένα..
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ: Οι μαύρες flat μπότες που μου έκαναν δώρο στις περσινές γιορτές
  7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: Βόλος
  8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ:  "Άνωθεν", μαγαζί στη Θεσσαλονίκη
  9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ: Ο μουσακάς
  10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Famous handsome dads with their children
Και τα αγαπημένα μου προϊόντα για το έτος 2011 ήταν τα παρακάτω..
  • La Roche Posay, Toleriane Dermo-Nettoyant. Γαλάκτωμα καθαρισμού για το πρόσωπο και τα μάτια για ευαίσθητες επιδερμίδες.
  • Avene, Cleanance Gel. Gel καθαρισμού για νεανικό δέρμα με προβλήματα.
  • Priorities, Coconut Body Lotion.
  • La Roche Posay, Unifiance Fluide Mat. 
  • La Roche Posay, Unifiance Poudre Compact
  • Flormar, Spider Lash Volume mascara. Την έχω λίγους μήνες αλλά έγινε κατευθείαν η αγαπημένη μου!
  • Oriflame, Lip Balm
  • Avon, Lipgloss, iced pink
  • Clinique, long last glosswear SPF 15, No 07
  • Διπλή σκιά από μαγαζί της γειτονιάς με απόχρωση ροζ και λίγο πιο ανοιχτό ροζ.
  • Apivita, Express beauty with green clay mask. Μάσκα με πράσινο άργιλο για βαθύ καθαρισμό
Εύχομαι να περνάτε κάθε μέρα με χαμόγελο..
Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να κάνετε like στην σελίδα μου στο FB (πατήστε Εδώ ) ή να με ακολουθήσετε στο Twitter (πατήστε Εδώ ).. Θα χαρώ με όποιο από τα δύο και αν κάνετε!!

Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Συγχαρητηρια για το βραβειακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουράγιο κορίτσι μου, εξεταστική είναι θα περάσει :)

    Πολύ όμορφα όλα, συγχαρητήρια και για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι ομορφη αναρτηση!
    Κουραγιο με την εξεταστικη,σε νιωθω!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άρτεμης :) Με νιώθεις ε? Αχ άντε να περάσουν γρήγορα αυτές οι μέρες!!

      Διαγραφή
  4. Kalimera Claire!Congrats on your award.I agree with your favirte food moussaka yum!


    Have a very nice weekend Koukla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My lovely Becky, thank you!! Have a beautiful weekend
      Hugs and kisses :)

      Διαγραφή
  5. Φιλιά γλυκιά μου Claire και επιτυχίες στις εξετάσεις!
    Μην μασάς με την εξεταστική, έχει κι αυτή την γλύκα της και θα το καταλάβεις μόνο όταν όλα τελειώσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να πιστεύω ότι θα είναι η προτελευταία εξεταστική μου!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.. Φιλάκια πολλά και σε σένα γλυκιά μου :*

      Διαγραφή
  6. συγχαρητήρια για τα βραβειακια!! :)
    καλη επιτυχια με την εξεταστική σου ευχομαι, να πάνε ολα καλα και κουράγιο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Congratulations on the award and good luck with your exams, it will pass, i hope for my sake too

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητηρια για το βραβειο κοριτσακι μου :) και καλη επιτυχια στην εξεταστικη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Diva Naomi Addy Thank you sweetie :)

    @Βάσω :)

    @Marie Ευχαριστώ κοπέλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου κορίτσι, και καλή επιτυχία στην εξεταστική σου!!!Απλά θέλει λίγο τρέξιμο παραπάνω....πολλά φιλιά και καλό σου σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kalispera!!
    Mou arese polu to blog sou kai gi'auto thelw na sou dwsw ena dwraki to opoio mou to edwsan ki egw apo meros mou thelw na to dwsw kai se alla koritsia!
    http://pineliesstoprosopo.blogspot.com/2012/01/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 2... Να πας, να πας... με πολλα χρηματα για αχαλινωτο shopping!

    9... Εμαθα να τον φτιαχνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πάω που θα μου πάει :)
      Αχ και εγώ έμαθα πριν 4 5 μήνες!! Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος!!

      Διαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)