World AIDS Day

By 5:08 μ.μ. , ,

Καλό μήνα αγαπημένες/οι μου followers.. Εύχομαι να είναι το ίδιο όμορφος με τον προηγούμενο!! Αλλά τώρα που το σκέφτομαι θα είναι καλύτερος γιατί σε λίγες μέρες έρχονται τα Χριστούγεννα.. Μόνο να χιονίσει μας λείπει!! Ανυπομονώ να κλείσουν οι σχολές, να πάω για ψώνια και να περάσω χρόνο με τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Έχω σκεφτεί φέτος να πάρω δωράκια και για τον κολλητό μου και την κολλητή μου αλλά θα δείξει αν θα υλοποιηθεί τελικά αυτή η ιδέα.. 
Όλοι ξέρετε ότι η 1 Δεκεμβρίου είναι η Παγκόσμια Μέρα κατά του AIDS.. Μακάρι στην νέα χρονιά που θα έρθει να λιγοστέψουν τα κρούσματα και οι επιστήμονες να έρθουν ακόμα πιο κοντά σ'αυτό που όλοι ευχόμαστε, κάποιο εμβόλιο ή θεραπεία! 
Σήμερα θα ήθελα να σας δείξω ένα υπέροχο lipgloss που πήρα δώρο μαζί με το περιοδικό Celebrity.. Πρόκειται για το long last glosswear με SPF15, No 07 της Clinique. Έχει καταπληκτικό χρώμα και μεγάλη διάρκεια.. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι στην αρχή κολλάει λιγάκι. Αλλά είναι σχεδόν ανεπαίσθητο!!


Και τέλος, αυτές τις μέρες πήρα ακόμα ένα βραβειάκι από την υπέροχη Λίτσα και την ευχαριστώ πάρα πολύ...
Με την σειρά μου πρέπει να το δώσω σε 5 blog που έχουν κάτω από 200 μέλη


Πολλά Φιλιά
Claire

You Might Also Like

19 σχόλια

  1. καλο μηνα! συγχαρητηρια για το βραβειο!
    το lip gloss εχει γιορτινο χρωμα!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό σου μήνα γλυκιά μου Κλεονίκη!!!!!!! Εύχομαι να περάσουμε πολύ καλά τον τελευταίο μήνα του 2011 και να χτίσουμε όμορφες αναμνήσεις!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο μηνα γλυκια μου!!!
    με γεια το γκλοσακι το ειδα ειναι ωραιο,ε?μου ελεγε η αδερφη μου να το παρουμε...συγχαρητηρια για το βραβειο κιολας ευχομαι το 2012 να σου φερει ολα τα καλα!!!

    κ πολυ καλα εκανες κ ανεφερες κ την παγκοσμια μερα του AIDS ειναι φοβερο το ποσα κρουσματα υπαρχουν στη χωρα μας στις μερες μας...



    φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wooow!!!! Your blog is really stunning....AND you look so gorgeus in these pictures!!!! :) :)

    FOLLOW EACH OTHER???? ;)

    I'll watt your answer on my blog...AND then I'll follow you back!!! <3

    http://thechicetoile.blogspot.com/

    XOXOXO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γειά και απο εμένα..βλέπω οτι πήρες ήδη το βραβείο που σου είχα ετοιμάσει..δεν πειράζει..<3
    τα λέμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κλαιράκι μου!!! καλό μήνα!!!! Οι ευχές σου για την παγκόσμια μέρα κατά του AIDS είναι και δικές μου!!! Σε φιλώ μικρό μου, καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!! Το είδα κι εγώ το περιοδικό αλλά έχω θέμα με τα Clinique lipglosses, δε μου αρέσει η μυρωδιά τους. Το χρωματάκι είναι όμορφο πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. :O Καλό μήνα γλυκό μου!Ευχαριστώ πάρα πολύ για το γλυκό βραβείο!δεν ήξερα για την ύπαρξη του καν!Μμμουατς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Miss Starshiny Καλό μήνα και σε σένα γλυκιά μου!! Το χρώμα το λάτρεψα :)

    @Julia Καλό μήνα <3 Μακάρι Julia μου.. Φιλάκια!

    @caramellitsa Καλό μήνα και σε σένα κοπέλα μου γλυκιά!! Και σε σένα εύχομαι το νέο έτος να είναι χίλιες φορές καλύτερο από το φετινό.. Πολλά Φιλάκια

    @myStickland Αχ αλήθεια;; Σ'ευχαριστώ πάντως που με σκέφτηκες :*

    @Kiki Καλό μήνα Κική μου.. Φιλάκια Πολλά :)

    @NatalieDouka Μμμ αυτό που πήρα πάντως δεν έχει έντονη μυρωδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αααα, τί συγκίνηση!!! Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι! (πρέπει να το μοιράσω κι εγώ;) Σε φιλώ και σε ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου! Τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή! Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, συγκινήθηκα :)))) Υποθέτω ότι πρέπει να σκεφτώ σε ποιες θα το απονεμω με τη σειρά μου... Καλό μήνα να έχουμε, κι όλα τα καλά να μας έρθουν μαζεμένα να γελάσει λίγο το (κόκκινο) χειλάκι μας!!! Thanks honey!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. S euxaristw para para para poli!!!eisai poli glukia alitheia!!!Mou dineis dunami na xereis.. :)!! Kalo s mina...(kai as itan ex8es prwtominia..).ta xanaleme suntomaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. A!kai epeidi paratirisa pws kai esi anoikeis s autin tin katigoria..kai egw me tn seira m t dinw s esena gt t axizeis!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κορίτσι ευχαριστώ πολύ, μόνο που πάνω στο γράψιμο μπερδεύτηκες και με βάφτισες Βάσω... χαχαχα Δεν πειράζει. Σου εύχομαι πολλά βραβεία ακόμη! Φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γλυκια μου σ'ευχαριστω πολύ για το βραβείο!! :)
    καλό μηνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Dena Tsel Καλό μήνα γλυκιά μου.. Φιλιά!

    @Newkidonthefashion άμα θέλεις μπορείς να το δώσεις και εσύ με την σειρά σου σε 5 blog :)

    @Lila Μπορεί να είσαι καινούργια αλλά έχεις ένα πολύ όμορφο blog!! Καλό μήνα και σε σένα γλυκιά μου..

    @Despina A. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :) Το άξιζες το βραβειάκι και με το παραπάνω!! Φιλάκια Πολλά :)

    @L. Αχ δεν το πιστεύω ότι έκανα τέτοιο λάθος.. Χίλια συγνώμη κοπέλα μου απλά την έγραψα κάπως γρήγορα την δημοσίευση και μπερδεύτηκα!! Να έχεις ένα υπέροχο ΣΚ :*

    Daphne Καλό μήνα και σε σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kalo Mina :) Egw kai i kolliti mou stin Agglia eidi kanonisame gia Xristougenna. Tora egw perimeno to doro mou kai apo oti katalava kallindika tha mou steilei , gia na doume !!Congrats for the award <3 xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @glittermeup Καλό μήνα και σε σένα γλυκιά μου <3 Λατρεύω ανταλλαγές δώρων!!! Μακάρι φέτος να κάνω πολλές, χιχιχ! Thank you :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)