My top 11 for this year!!

By 2:58 π.μ.


Και ότι έλεγα ότι δεν θα προλάβω να κάνω άλλη ανάρτηση για φέτος αλλά τσουπ μου δόθηκε η ευκαιρία.. Οι γλυκές μου από το Sweety's Place και το myStickland με προσκάλεσαν να κάνω μία αντίστοιχη ανάρτηση για τα αγαπημένα μου αυτού του έτους!! 

1)Aγαπημένο βιβλίο : Το "Η άλλη πλευρά του νομίσματος" από Λένα Μαντά.. Ότι και αν πω γι'αυτό το βιβλίο θα είναι λίγο, το λατρεύω γιατί αφορά την αγάπη αλλά δεν κινείται μέσα στα συνηθισμένα.. 

2)Αγαπημένο τραγούδι : Από Lykke Li, το "I Follow Rivers".. 


3)Αγαπημένη ταινία : Μμμ είναι λιγάκι δύσκολο να διαλέξω γι'αυτό θα πω το "Limitless" και το "Dream House
".. Με κέρδισαν οι ερμηνείες και στην δεύτερη το σενάριο περισσότερο!!

4)Αγαπημένο άρωμα : Το έχω ξανά αναφέρει, είναι η "lady million" από paco rabanne! Από την πρώτη στιγμή που την δοκίμασα την λάτρεψα όπως δεν έχω λατρέψει καμία άλλη.. Την προτείνω ανεπιφύλακτα.

5)Αγαπημένο γλυκό : Τα μπραουνις είναι η φετινή μου αγάπη.. 

6)Aγαπημένο tip ομορφιάς : Οι μάσκες προσώπου!! Προτιμώ της Apivita αλλά υπάρχουν αρκετές στην αγορά για κάθε είδους ανάγκη.

7)Αγαπημένο σαμπουάν και conditioner
 : Της Herbal Essences η σειρά "Μαλλιά Ξεδιψάστε"!! Αν και έχω 2 μήνες να τα χρησιμοποιήσω είναι τα αγαπημένα μου και με διαφορά γιατί εκτός από ενυδάτωση, πρόσφεραν και απαλότητα και καθόλου λιπαρότητα στα μαλλιά μου.. Ξεχωρίζουν και για το μοναδικό τους άρωμα.

8)Αγαπημένη κρέμα προσώπου : Είναι η 
 Clean-Ac Creme από  Avene! Την χρησιμοποιούσα όταν ακολουθούσα αγωγή για την ακμή στις αρχές του χρόνου αλλά έκανα την βλακεία να πάρω να δοκιμάσω κάποια άλλη η οποία δεν καλύπτει καλά τις ανάγκες μου.. Με την πρώτη ευκαιρία θα την ξανά πάρω και δεν θα την αλλάξω με τίποτα.

9) Αγαπημένο κόσμημα : Είναι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια τα οποία είναι λευκά τριανταφυλλάκια!! 

10) Αγαπημένη ανάρτηση : Me & You !! Η πιο ρομαντική μου και ένας λόγος παραπάνω είναι ότι είναι αφιερωμένη στον άνθρωπο που κάνει την ζωή μου πιο όμορφη τον τελευταίο 1μίση χρόνο..



11) Αγαπημένο quote: "Never Stop Dreaming"


Με την σειρά μου το δίνω στις:
Κική
Emelia
Eleni από το Trickle me pink
Στα κορίτσια από το our walking closet's secrets
Στα κορίτσια από το wanna see my bag
Dena
Στα κορίτσια από το Styleflakes
Selehna


Ευτυχισμένο το νέο έτος θα σας ξανά ευχηθώ :)
Πολλά γλυκά φιλάκια
Claire

You Might Also Like

30 σχόλια

  1. wraio to top 11 sou!!! sou'xw prosklhsh gia top 10!!!
    Filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eisai uperoxh glukia mou!seauxaristoume!tha to dromologisoume to postaki!!sumfwnw me ta perissotera ap'osa exeis grapsei!!!eidika me thn agaphmenh sou tainia!!to dream house htan eksairetiko!na exeis mia uperoxh xronia!akrws dhmiourgikh gemath agaph kai tuxh!na peraseis panemorfa! :)polla filia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και από μένα! Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
    Αυτά τα τριανταφυλλάκια μάλλον φέτος είχαν την τιμητική τους, έχω και εγώ .
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι πάντα έτσι χαρούμενη και οι 18 μήνες να γίνουν 28, 38, 48, 58....
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aγαπάω την Μαντά όσο καμία άλλη και η άλλη πλευρά του νομίσματος ήταν από τα πιο υπέροχα βιβλία που έχω διαβάσει.Θα συμφωνήσω μαζί σου για την lady million κοντεύω να την τελειώσω.
    Καλή χρονιά Claire!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιδάκι μου γλυκό!!!! Καλή Χρονιά σου εύχομαι!!! Το 2012 να σου τα δώσει όλα απλόχερα!!!! θα παίζω με τη νέα χρονιά κι εγώ το παιχνίδι!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mathame ki alla pragmata gia sena loipon ;)!! Euxaristw poly pou to edwses se emena Claire m!Aaaaaa!& symfwnw apoooooolyta sto tip omorfias s!Kala na peraseis apopse filia polla!!

    Style LimeLight

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Styleflakes Τι όμορφα λόγια.. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ ♥ Να έχετε ένα όμορφο νέο έτος κορίτσια!! Φιλάκια πολλά

    @Ελένη Πολύ γλυκιά ευχή μου έδωσες και σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!! Εύχομαι και σε σένα ένα νέο έτος γεμάτο υγεία και ευτυχία!!

    @αλλάζοντας Καλή χρονιά και σε σένα :)

    @Κική Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!! Και σε σένα εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει όλα όσα θέλεις :*

    @Dena χαχαχ :) Καλή χρονιά κοπέλα μου!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Σήμερα βέβαια δεν προλαβαίνω να το φτιάξω, ίσως στις επόμενες μέρες...χρόνια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστουμε πολυ για τη προσκληση! Δεν ξερω αν προλαβαινουμε σημερα να τη γραψουμε αλλα ελπιζω να ισχυει και για τις επομενες μερες! Θα κανουμε ενα ξεχωριστο top 11 με τη Μαρια. Εγω εχω κανει ηδη το δικο μου, αλλα θα το ξανακανω ευχαριστως! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρόλαβα κι έκανα ήδη το δικό μου top 11 αλλά μέσα στις επόμενες μέρες θα ετοιμάσει κι η Φανή το δικό της. Σ' ευχαριστούμε πολύ! Να περάσεις όμορφα σήμερα! Καλή πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε, νομιζω οτι αυτό το τραγούδι το χορέψαμε όλοι αυτο το καλοκαίρι και ακόμη καλά κρατεί!
    Το Limitless μου αρεσε πολυ, εξυπνο σενάριο.
    Τα σκουλαρικια ακουγονται πολυ ομορφα... που θα μπορούσαμε να τα βρούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To Limitless mou arese kai mena poli! Tin alli tainia den tin exw dei alla tha tin psaxw!
    Sou euxomai to 2012 na sou ferei oti epithimeis! Na einai mia poli eutixismeni xronia!
    Episis, ama thes rixe mia matia sto proigoumeno post m pou se ekana tag gia to top 11 products of 2011!
    Filia! :)

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Beauty Follower Δεν θυμάμαι ακριβώς από που τα πήρα αλλά έχει σε πολλά μαγαζιά!! :/

    @doyouspeakgossip Ευχαριστώ για τις ευχές γλυκό μου κοριτσάκι! Ανταποδίδω φυσικά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xronia Pola sweetie,All the best to you in the New Year.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. euxaristw gia to sxolio sou, euxomai kai se esena mia polu omorfh xronia! H allh pleura tou nomismatos einai ena polu wraio vivlio, to opoio eixa thn eukairia na diavasw mesa sto kalokairi. Oso gia to I follow rivers, h alithia einai oti paixthke polu fetos, kai oxi adika mias kai einai polu wraio tragoudi. twra gia tis tainies, na pw thn alh9eia den tis exw dei :) polla filakia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. My best wishes for this new year!Maybe we can follow each other?
    xoxo
    Faby

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Claire! Μ'αρέσει πολύ το blog σου και γι αυτό είσαι μέσα στις δικές μου προτιμήσεις! Δες εδώ κάτι για σένα http://marinaschoice.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Happy new year!!

    Interesting post!!! I like it!!!


    http://clothes-and-fairytales.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ωραιες επιλογες!

    αυτη τη βδομαδα θα ετοιμασω το τοπ 10 με τα προιοντα πολυ δυσκολο χιχι
    να εχεις μια ομορφη χρονια καλη μου το 2012 να σου φερει ο,τι μα ο,τι ονειρευεσαι!

    φιλακιααα

    caramellitsa
    http://caramellitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hey! you have such an amazing blog, congrats & keep going like that!
    If you want, come and join my Giveaway (it's pretty great, don't miss it) http://16andahalf.blogspot.com/2012/01/giveaway.html
    Kisses, Anca from 16AAH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γλυκιά μου Claire σου εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και επιτυχίες!
    Χρόνια πολλά κορίτσι! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. so great your blog- lovely rose in the header
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κλαιρη μου καλη χρονια να εχεις!
    (ξεχασα να σου ευχηθω νωριτερα)
    Ευχομαι το 12 να σου φερει ο,τι ποθεις πιο πολυ!

    Θελω να το διαβασω κ εγω αυτο το βιβλιο και αφου το προτεινεις θα προσπαθησω οσο πιο συντομα.
    Λατρευω μπραουνις! Το φτιαχνω μονη μου και βγαινει πολυ ωραιο!
    Η αναρτηση που λες ηταν οντως πολυ ιδιαιτερη και το ποιημα που επελεξες αληθινο και με νοημα!
    Το αγαπω πολυ το blog σου εχει τοσα ωραια θεματα και παντα είναι "γλυκο" και "τρυφερο".
    Σου στελνω πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νομίζω όποια γυναίκα διαβάζει, έχει τη Μαντά σε πολύ περίοπτη θέση! Όσο αφορά τις επιλογές σου, πολύ καλές!!!

    Καλή χρονιά να έχεις και μόνο χαρές να σου φέρει το 2012!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Miss Starshiny Καθυστέρησα να σου απαντήσω χίλια συγνώμη! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.. Χαίρομαι που σε μια κοπέλα με πανέμορφο blog της αρέσει και το δικό μου! Φιλάκια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)