Κάποιες προτάσεις αρωμάτων

By 10:54 μ.μ. , , , , ,

Σήμερα γλυκά μου κοριτσάκια θα σας δείξω κάποια αρώματα για τα οποία έχω ακούσει τα καλύτερα και πρόκειται να τα δοκιμάσω σίγουρα και εγώ.. Εσείς τα γνωρίζετε;; Υπάρχει κάποιο άλλο άρωμα που θα θέλατε να μου προτείνετε να δοκιμάσω;


1. L'Agent, Agent Provocateur. Με νότες ανατολίτικων λουλουδιών και μυστηριώδες κλέβει όλες τις εντυπώσεις.
2. Dahlia Noir,Givenchy. Το έχω δοκιμάσει και είναι πολύ όμορφο λουλουδάτο άρωμα.. Αλλά και λιγάκι βαρύ!

3. Trésor Midnight Rose, Lancôme Περιλαμβάνει παθιασμένες συμφωνίες βατόμουρου με πλούσιες αποχρώσεις τριαντάφυλλου. Επίσης τα συστατικά του συμπληρώνουν ροδοπέταλα τριαντάφυλλου και νότες παιώνιας και γιασεμιού.. Ίχνη ροζ πιπεριού συνδυάζονται με νότες σταφίδας και μαζί με τις ζεστές αποχρώσεις βανίλιας, ξυλώδεις νότες κέδρου και ένα αισθησιακό πέπλο musk δίνουν το δικό τους στίγμα στο άρωμα αυτό.

4. Yellow Diamond, VERSACE Για άλλη μια φορά ένα αυθεντικό κόσμημα σπάνιας ομορφιάς αποκαλύπτεται σε ένα φρέσκο και ζωντανό λουλουδάτο άρωμα του οίκου Versace.
5. Body, Burberry  Λουλουδένιες νότες φρέσκου πράσινου αψεντιού, έντονου ροδάκινου και φρέζιας, σανταλόξυλο, ξυλώδες κασμίρ, κρεμώδης βανίλια, αισθησιακό κεχριμπάρι και μόσχος αποτελούν τη βάση του.

Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Ωραιες οι προτασεις σου... εμενα αυτο που ειναι το top στη λιστα μου ειναι το Hypnoc Poison toy Dior. Το λατρευω!!!

    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @madeinheartbeauty Είναι όντως υπέροχο :) Φιλιά κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Den kserw kanena apo auta pws mirizei opote me tin prwti eukairia tha perasw na ta dokimasw!


    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου!!!!!!! Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει καμία... Από τις κολόνιες Burberry η London είναι η αγαπημένη μου!!!!!! Όσο από καινούργιες κολόνιες θέλω να δοκιμάσω πολύ την Candy της Prada. Από ζελ ντους έχω να σου προτείνω την Candy της ''King and Queen'' , πρόσφατα το αγόρασα και είναι φοβερό. Μένει στο δέρμα το άρωμα!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα απ' αυτά, αλλά θα το κάνω! Έχω ένα θέμα με τα αρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην επόμενη βόλτα σας κορίτσια από τα Sephora ή από τα Hontos Center ρίξτε τα μια ματιά! Μπορεί να σας ξετρελάνουν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Den exw dokimasei kanena ap auta apla xerw pws o oikos VERSACE vgazei para poli wraia arwmata!Nice post,pote den pairnw 2fores sunexomena t idio arwma kai sigoura tha me voithisei i lista s.kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ψηφιζω Givenchy Dahlia Noir, το λατρευω, ειναι ενα πολυ αισθησιακο κ sexy αρωμα. Κια πολυ ακριβο επισης LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eγώ γλυκιά μου θέλω να δοκιμάσω το BODY...μου έχουν πεί ότι μυρίζει απίθανα...όσο για τα άλλα τα περισσότερα τα γνωρίζω ονομαστικά αλλά μόνο της Lancome έχω μυρίσει.Πολλά φιλάκιαα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Love all those perfumes! :)

    http://fashionkats.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I can´t live without perfume,great options, I´ll look for them.Kisses from www.stylepicture.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. polu kalh epilogh tou post autou!!!to arwma einai aparaithto se mia gunaika!ta prwta den ta exw dokimasei alla h burberry body einai ekplhktikh! :) filia polla glukia mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οσα διαλεξες εχουν πολυ ωραια μπουκαλια!
    μονο το burberry εχω δοκιμασει.
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 10 χρόνια τώρα φοράω το ίδιο άρωμα!!! Angel!!! Δεν μπορώ να ξεκολήσω!!! Γιατί;;;; Σε φιλώ μικρό μου, καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)