My first online shopping

By 10:22 μ.μ. , ,

Πριν μία εβδομάδα παρήγγειλα από ένα site, το οποίο είναι ιστοσελίδα φαρμακείου, κάποια προϊόντα που χρειαζόμουν.. Το συγκεκριμένο site είναι το Parapharmacie και το έμαθα από την Glittermeup !! Τόσο η παράδοση όσο και οι τιμές ήταν άψογες..  Πριν πω λίγα λόγια για αυτά που πήρα θέλω να αναφέρω ότι το πρόσωπο μου είναι λιπαρό με τάση για ακμή (πλέον βγάζω σπάνια) γι'αυτό και εδώ και 2μίση χρόνια προσέχω τι βάζω στο πρόσωπο μου!! Πρέπει να είναι μη φαγεσωρογόνα και φυσικά χωρίς paraben (είδος συντηρητικών δηλαδή) !! Η ενυδατική που χρησιμοποιώ είναι από την Frezyderm, η Aquatic Gel. Είναι ιδανική για μείωση δερματικής δυσανεξίας και ερεθισμών και προσφέρει άμεση και παρατεταμένη ενυδάτωση!


Το Cleanance Gel Nettoyant από Avene είναι καθαριστικό gel χωρίς σαπούνι. Αφήνει το δέρμα απαλό και δεν το ερεθίζει. Έχει και διακριτικό όμορφο άρωμα.

Τέλος η πούδρα σε στερεά μορφή μου αγόρασα από την La Roche Posay είναι η Unifiance Poudre Compacte! Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα μου, καλύπτει τις ατέλειες και χαρίζει ένα βελούδινο ματ αποτέλεσμα.. Ένας ακόμα λόγος που την λάτρεψα είναι για την κομψή και πρακτική συσκευασία της.

Εσείς αγαπημένες μου τι εταιρίες εμπιστεύεστε και χρησιμοποιείται;; Γνωρίζετε τα τρία προϊόντα που σας έδειξα μόλις; Περιμένω να ακούσω την γνώμη σας..

Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

36 σχόλια

  1. Αρχικά Κλειούλι μου μπράβο σου που αποφάσισες να γράψεις και να βοηθήσεις τις αναγνώστριες σου σε ένα θέμα όπως είναι το ευαίσθητο δέρμα!!!Θέλει όντως λιιιιγο παραπάνω προσοχή το ευαίσθητο δερματάκι!!Σε αυτά τα προϊόντα που απαρίθμησες,επίτρεψε μου να προσθέσω το αγαπημένο μου,λατρεμένο μου,μοναδικό και αναντικατάστατο προϊόν ντεμακιγιάζ Sensibio H20 της Bioderma !!! Κορίτσια ρωτήστε και την Κλεονίκη ΠΟΣΟ ερωτευμένη είμαι με αυτό το προϊόν!!Είναι το πιο ήπιο διάλυμα καθαρισμού που υπάρχει,απαλό σα νεράκι,χωρίς άρωμα,αφαιρεί τα ΠΑΝΤΑ κ νιώθεις τόσο απαλή μετά!!Πραγματικά το συνιστώ,καθώς έχω δοκιμάσει ΤΑ άπειρα,καθώς έχω ΤΟ ευαίσθητο δέρμα!!!Χεχε!!!Βάζω και το link της εταιρείας για παραπάνω λεπτομέρειες!!Soooo..Just keep it in mind ;) http://www.bioderma.com/en/nc/the-products/what-s-new/product/action/24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nice post!
    Pisteyo ta proionta tis La Roche Posay einai pk kala.Exo xrisimopioisi arketes kremes tous.

    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερινάκι μου σ'ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τα όμορφα σου λόγια! <3 Ετοιμάζω και ένα πιο αναλυτικό ποστ για τέτοια προϊόντα ελπίζω να το έχω σύντομα έτοιμο!!
    Ευχαριστώ που ανέφερες το Sensibio H20 της Bioderm, εγώ χρησιμοποιώ το Sébium και όντως είναι απλά υπέροχα και τα δύο ;)
    Και ναι, γνωρίζει τα πάντα το όμορφο κορίτσι μου!! Και με έχει βοηθήσει και σε πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω ανυπομονώ λοιπόν και για το καινούριο σχετικό πόστ !!!! Χαχα,έχουμε γίνει εξπέρ παιδί μου !!! Να'σαι καλά για τα καλά σου λόγια αγάπη μου !!! Όπου μπορώ να βοηθήσω,ευχαρίστησή μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα γνωρίζω τα συγκεκριμένα προ'ι'όντα..Δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα απο αυτά , γιατί μέχρι τώρα, δεν είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα με ακμή..θα ήθελα να δοκιμάσω όμως το Avene και το Sensibio..για να δούμε.. καλό σ/κ..
    φιλιά απο το ''mystickland''<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. panta ithela na dokimasw afti tin krema tis frezyderm! exw akousei ta kalutera!
    kalimera:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγνοούσα την ύπαρξη των προϊόντων. Το δικό μου δέρμα είναι μεικτό και είχα κι εγώ μικροπροβλήματα με σπυράκια που βέβαια τότε μου φαινότανε τεράστιο πρόβλημα!!
    Τώρα πια παίρνω άλλες κρέμες.
    Φιλιά κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω ακριβώς τον ίδιο τύπο επιδερμίδας, στο καλό..πόσο κουραστικός στην περιποίηση, δεν ήξερα ότι υπάρχει online φαρμακείο!να και κατι καινούργιο!Καλή σου μέρα Claire!<3

    http://style-limelight.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AC NO RM, I never heared about it before. I like avene very much, I'm sure that you will be happy of it :)

    Cheers from Poland


    http://alwaysthetallest.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις εταιρείες τις γνωρίζω αλλά ποτέ δεν έχω πάρει κάποιο προιόν....μόνο από AVENE το καλοκαίρι που χρησιμοποιώ,το δροσιστικό νερό που ψεκάζεις στο πρόσωπο!!Τέλειο!!Τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιω προιόντα φαρμακείου..παίρνω από άλλες εταιρείες κρέμες,σέρουμ,καθαριστικά κ.τ.λ Καλό σου σ/κ, γλυκιά μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @My stickland Ειδικά το σαπουνάκι αξίζει να το ρίξεις μια ματιά! ;) Καλό σκ και σε σένα γλύκα! Φιλάκια Πολλά

    @Kellykellitsa Καλημέρα και σε σένα! :) Μπορείς πάντα να πάρεις κάποιο δειγματάκι για να δοκιμάσεις γιατί πιστεύω το να την πάρεις σε κανονικό μέγεθος και να μην σε βολέψει μετά δεν ξέρεις τι να την κάνεις!

    @L Αφού βρήκες αυτά που σου ταιριάζουν είσαι μια χαρά γλυκιά μου!! Εγώ δοκίμασα διάφορα και ακόμα είμαι επιφυλακτική με κάποια!! Φιλάκια

    @Dena Tsal Αχ κουραστικό δεν λες τίποτα.. Αλλά αφού πρόκειται για το πρόσωπο μας λέμε χαλάλι!! Για μένα που τελειώνουν συνήθως όλα τα καλλυντικά μου μαζί με συμφέρει να τα παραγγέλνω από αυτό το site να σου πω την αλήθεια.. Καλημέρα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @natasa makeup-nail Ότι βολεύει τον καθένα.. Από ποιες εταιρίες παίρνεις εσύ; Αν δεν σου κάνει κόπο απλά ανάφερε μου.. Να έχεις ένα όμορφο ΣΚ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. από αυτές τις εταιρίες έχω δοκιμάσει μόνο προιόντα της Frezyderm, αλλά όχι αυτήν την κρέμα, η οποία μου κίνησε το ενδιαφέρον μπορω να πω! θα μου λυσεις 2 απορίες? Πρώτον η κρέμα είναι σε μορφη τζελ? και δευτερον απομακρύνει τη λιπαρότητα και τη γυαλάδα ή πρέπει να βάζω ειδική λοσιόν απο πάνω?
    καλό ΣΚ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Daphne Ναι είναι σε μορφή gel!! Επίσης απομακρύνει την λιπαρότητα και την γυαλάδα! Εγώ δεν έχει χρειαστεί ποτέ να βάλω και κάποια άλλη από πάνω!! Καλό ΣΚ και σε σένα ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συνήθως,γλυκιά μου, χρησιμοποιώ κρέμες estee lauder,και σέρουμ έχω το advanced night repair πάλι estee, και όταν καθαρίζω το πρόσωπο χρησιμοποιώ διάφορα δεν έχω καταλήξει σε κάποιο.... τώρα τελευταία έχω πάρει κάποιο απο clinique...δεν το δοκίμασα ακόμη.Ξεκούραστο σ/κ σου εύχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με γειες κοριτσακι μου!!!
    πολυ ωραια πραγματα πηρες! εχω δοκιμασει προιοντα της AVENE κ μου φανηκαν πολυ καλα και η πουδρα πρεπει να ειναι εξισου καλη αφου γενικα σαν εταιρεια εχει καλο ονομα εχω δοκιμασει ομως μονο απο κορρε ...

    φιλακιαα πολλαα να εχεις ενα ομορφο σ.κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Natasa makeup-nails Εγώ από προτροπή δερματολόγων ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτών των εταιριών προϊόντα και τελικά με βόλεψαν!! Μακάρι να είναι ξεκούραστο γιατί το έχω ανάγκη! ;)

    @caramellitsa Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου carammelitsa.. Έχω δοκιμάσει και της Κορρε και ήμουν σχεδόν το ίδιο ικανοποιημένη! Δεν κάλυπτε όμως πολύ καλά τις ατέλειες κατά την γνώμη μου..
    Να έχεις ένα ήσυχο και όμορφο ΣΚ! Μάκιααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Great Post ! Thanks so much

    Love S.
    http://secretfashionlove.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Poli wraio post Claire! Gnwrizw tis etaireies, alla den exw dokimasei kanena ap'ta proionta!
    Egw xrisimopoiw kiriws proionta tis Amway, an tin exeis akousta, proionta katalogou, mias kai sinergazomai. Kai episis, epeidi exw provlima xirodermias edw kai kapoia xronia xrisimopoiw kremes apo to farmakeio pou mou exei dwsei o dermatologos mou...

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hi ! Your blog is wonderfull ! I opened one too and I would be very happy if you would visit and follow it !
    xo xo
    http://the-city-of-bl.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Nice post girl, h Avene exei kala proionta apo oti exw akousei k egw!! :))

    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι,να προσέχεις πολύ Κλάιρη τι βάζεις στο πρόσωπο σου.Πάντως συμφωνώ με τις επιλογές σου.
    Καλό σου βράδυυ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @doyouspeakgossip Την ξέρω την εταιρία απλά δεν έχω ακούσει κάτι για την ποιότητα των προϊόντων της!! Οπότε ακολουθώ πιστά της συμβουλές της δερματολόγου μου!

    @FashionSugarBubbles Thanks ^_^

    @Κάποια* :)) Καλό βράδυ και σε σένα γλύκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hi, your blog is inspiring! You are a very interesting person. I will follow you!
    xoxo

    http://nikandpic.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. προιοντα της frezyderm και avene εχω κατα καιρους χρησιμοποιησει αλλα οχι τα συγκεκριμενα.
    εγω εχω ακμη κ τους τελευταιους μηνες ακολουθω θεραπεια.
    ελπιζω να απαλλαγω μια κ καλη απ αυτην.
    θελει πολλη προσοχη κ φροντιδα το προσωπο κ να χρησιμοποιουμε καλα προιοντα κ με μετρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Miss Starshiny Και εγώ μην νομίζεις, δεν έχει πολύ καιρό που καθάρισε το πρόσωπό μου!! Ακόμα βάζω 2 κρεμούλες το βράδυ προληπτικά περισσότερο! Είναι και κάποιες θεραπείες που μας ερεθίζουν το δέρμα και θέλει διπλή προσοχή μετά! Να έχεις όμορφο ΣΚ κορίτσι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I love ur blog!!<3 Great pics too.

    xx
    I'm following you now !!
    Would you like to follow me back?
    Keep in touch <3

    kisses*
    http://kekeangela.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αρχικα να πω, οτι εγω εχω νορμαλ δερμα, ουτε λιπαρο, ουτε μεικτο, ουτε ξηρο, απλα κανονικο, ξερω σπανιζει, απλα χρησιμοποιω προιοντα οπως και να εχει για ευαισθητα δερματα, Ξερω το καθαριστικο της Avene που ανεφερες και μαλιστα εχω το ιδιο νομιζω για τα ευαισθητα δερματα, απλα δεν το εχω χρησιμοποιησει ακομη, για να σου πω πως μου φαινεται , περιμενω να τελειωσει το παλιο μου.
    Σε προιοντα δερματος, προτιμω κυριως Vichy και σε μερικα, οχι ολα, Clinique και Κορρε, αναλογως την φορα, και το προιον που ψαχνω.
    Η αληθεια ειναι οτι La Roche Posay εχω μια σειρα καθαρισμου προσωπου, αλλα επειδη δεν εχω ακουσει τα καλυτερα φοβαμαι να την χρησιμοποιησω μηπως και μου προκαλεσει ερεθισμο. Δεν εχω χρησιμοποιησει καλλυντικα της ομως.
    Σε φιλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Siren Girl Το πρώτο μου make up ήταν της Vichy!! Μου άρεσε πολύ μπορώ να πω. Από Clinique δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προϊόν αλλά το έχω στο μυαλό μου!! Ποια σειρά της La Roche Posay έχεις;;
    Φιλάκια Πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Hello girl !! Thelw na pw ena euxaristo kai pali gia to shout out kai pragmatika xairome poli pou sou arese to customer service kai oi times apo to parapahrmacie!

    To mono proion pou gnorizw kai exo dokimasi einai tis Avene ! Mou to eixe dosei o dermatologos mou gia to derma mou. To kalo einai oti krataei polous mines kai xriazese mono ligo aplos paratirisa meta apo 3-4's mines to sinithise to derma mou :)

    filakia polla xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Α καλα τωρα το ειδα χαχαχαα, ε πιασαμε και την συζητηση στο twitter και ξεχαστικα, LA ROCHE-POSAY HYDRAPHASE XL αν θυμαμαι καλα, εμενα το πρωτο προιον μακιγιαζ νομιζω ηταν max factor χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @glittermeup Είχα κάποιους ενδοιασμούς στην αρχή αλλά απ'ότι φάνηκε όλα ήταν πολύ καλά!! :) Χμμ μου το έχουν πει και άλλοι γι'αυτό της Avene αλλά εγώ εδώ και 2 χρόνια που το χρησιμοποιώ δεν είδα να αλλάζει κάτι!!
    Πολλά γλυκά φιλάκια και σε σένα!

    @Siren girl Δεν πειράζει κοπέλα μου.. Σ'ευχαριστώ που μου απάντησες πάντως! Δεν την ήξερα καν αυτήν την σειρά.. Θα της ρίξω μια ματιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. hello <3

    i have a new post, it's a GIVEAWAY!!!

    it's a sweet MACARON and CHANEL giveaway,
    check it out please!

    lovely greets,
    maren anita

    http://www.fashion-meets-art.com/2011/11/giveaway.html#more

    www.fashion-meets-art.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δυστυχώς δεν έχω δικομάσει κανένα απο αυτά τα προιόντα!!! Περιμένω να ακούσω απόψεις... Πολύ ενδιαφέρον post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)