One more blog award :)

By 10:52 μ.μ.

 Αυτές τις μέρες πήρα ακόμα ένα blog award από τις γλυκές μου followers Julia και myStickland τις οποίες και ευχαριστώ πάρα πολύ!! Η διαδικασία λοιπόν είναι απλή, πρώτα θα πω 7 πράγματα για μένα και μετά με την σειρά μου θα πρέπει να το δώσω σε 15 blogs αν και η επιλογή θα είναι σίγουρα πολύ δύσκολη..
Μμμμ.. 7 πράγματα για μένα:

  • Σπουδάζω Marketing και μόλις μπήκα στο 4ο έτος.
  • Θα προσπαθήσω να μπω στο χώρο της διαφήμισης γιατί είναι ένα επάγγελμα που με συναρπάζει  (λόγω οικονομικής κρίσης είναι λιγάκι δύσκολο όμως).
  • Λατρεύω τα γλυκά και ειδικά αυτά που έχουν σοκολάτα.
  • Έχω πολλά αρωματικά κεριά αλλά τρελαίνομαι για αυτά που μυρίζουν βανίλια γιατί είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά και με βοηθάει να ηρεμώ και να χαλαρώνω.
  • Κατάγομαι από Θεσσαλονίκη αλλά μεγάλωσα κοντά στην Βέροια Ημαθίας. Έχω 4 χρόνια που ξαναγύρισα στην συμπρωτεύουσα.
  • Γενικά αν ρωτήσεις τους φίλους μου θα σου πουν ότι είμαι λιγάκι κυκλοθυμική και αθεράπευτα ρομαντική.
  • Βλέπω φανατικά ξένες τηλεοπτικές σειρές όπως "How i met your mother", "Gossip Girl" και "Glee".
Σ'αυτό το σημείο θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους followers μου για τα όμορφα σχόλιά τους και την στήριξή τους!! Για μένα κάθε blog είναι ξεχωριστό με τον τρόπο του και αξίζετε όλα το βραβείο αυτό. Δυστυχώς όμως πρέπει να το δώσω σε 15 μόνο..

Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Tο οτι εισαι αθεραπευτα ρομαντικη φαινεται απο το blog σου!
    Συγχαρητηρια κ σε ευχαριστω!
    (το συγκεκριμενο βραβειο το ειχα παρει πριν μια εβδομ οποτε εχω ηδη κανει ενα αναλογο post)
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια!! Το αξιζεις!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Miss Starshiny χιχιχι Φαίνεται ε;! :)

    @Jenny M. Σ'ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ!!!! τι τρίτο τέτοιο βραβείο :D αγαπάω θεσσαλονίκη, έρχομαι κάθε καλοκαίρι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi Claire, thanks for visiting.Im a bit moody too I think its the greek blood LOL.

    have a great weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Emelia Την άνοιξη είναι υπέροχα να έρθεις!! Σκέψου το!! ;)

    @Becky Have a lovely weekend, too dear!! :)

    @kukiskuku Thank you dear! :)

    @My 2 Pesos Thank you sweetie :)

    @BesugarandSpice Thank you dear.. Hugs and kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hi Claire!
    Thanks for stopping by my blog.
    I love yours as well.

    It's always fun to get these awards. :D

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Congrats on the award!!!
    Thanks for the comment, sweety!
    Check out my new post!

    http://clothes-and-fairytales.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Congrats! Σε ευχαριστώ πολύ για το comment σου!
    I am following you!
    tina
    http://wherecanifindthe.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Carrie Thank you for your comment dear!!

    @Tina Thanks for the following back!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο και για το blog σου γενικά! Μου αρέσει κι εμένα πολύ το άρωμα βανίλιας! Έχω γεμίσει το σπίτι μου με μικροσκοπικά αρωματικά "σακιά" βανίλιας! Είναι τόσο υπέροχη και χαλαρωτική!

    Ρίξε μια ματιά στο blog μου:
    http://theorangepigbykv.blogspot.com

    kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ooo s'euxaristw poli glikia mou gia to vraveio! Twra to eida, eimai ligo pisw sto blog reading mou. Kai sigxaritiria gia to diko sou! Exoume polla koina ap'oti vlepw. Eimai kai egw fanatiki twn seirwn genika kai autwn pou egrapses, trelainomai gia arwmatika keria, kai fisika exoume spoudasei to idio antikeimeno stin idia sxoli opws eipame! :)
    A na ksereis oti to blog mou kanonika einai to www.DoYouSpeakGossip.com, to wordpress to xrisimopoiw mono otan den iparxei i epilogi name/URL gia na kanw comment. Exw diko mou domain apo tote pou ksekinisa!
    S'euxaristw poli gia ola ta glika sou comment. :)

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @doyouspeakgossip Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ κοπέλα μου! Χαίρομαι που έχουμε τόσα κοινά.. Μακάρι να σου αρέσουν και οι επόμενες δημοσιεύσεις μου!! Φιλάκια Πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συγχαρητηρια γλυκια μου!!!!παντα τετοια!!!
    το μπλογκ σου το αξιζει κ με το παραπανω!!
    φιλακιααααα

    caramellitsa <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Caramellitsa Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! Φιλάκια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. σ'ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με ένα βραβειάκι. Είναι πολύ καλή η αλυσίδα βραβείων διότι στα 7 πραγματάκια που γράφει κάθε ένας μας γνωριζόμαστε καλύτερα!!!
    Έχουμε 4 κοινά και μένα μου αρέσουν τα σοκολατένια γλυκά, το άρωμα βανίλιας, ένα από τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν το marketing και οι σειρές που βλέπεις είναι και στην δική μου λίστα!
    Καλή συνέχεια με το όμορφο μπλογκ σου!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Julia Χαίρομαι που έχουμε κάποια κοινά! :) Αν το κάνεις και εσύ αυτό ανυπομονώ να το διαβάσω!!
    Φιλάκια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο γλυκιά μου, καθυστέρησα να το δω σήμερα κάνω catch up που βρήκα λίγο χρόνο. Να ευχηθώ πολλά ακόμη awards στο blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @smugnificent Σ'ευχαριστώ για την ευχούλα σου! Φυσικά και ανταποδίδω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καποια απο αυτα ειναι πραγματικα απιστευτα blogs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @GBMCM Όντως.. ρίξε μια ματιά σε όποιο θέλεις!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)