A new week begins..

By 1:46 π.μ.

Γεια σας αγαπημένοι μου followers.. Πως περάσατε αυτές τις μέρες;; Ελπίζω το ίδιο όμορφα με μένα.. Εγώ πήγα για 5 μέρες στο αγόρι μου στο Βόλο! Ξεκουράστηκα, είδα πολλές ταινίες μαζί του και γενικά είχα πολύ καιρό να περάσω τόσο όμορφα!! Στην επόμενη μου δημοσίευση θα σας δείξω και μερικές φωτογραφίες.. Αυτές τις μέρες πήρα ακόμα 2 blog awards από την γλυκιά Miss Starshiny την οποία και ευχαριστώ πάρα πολύ!!



Με την σειρά μου τα δίνω σε μερικά blogs που αξίζουν σίγουρα την προσοχή σας αν και θα ήθελα να αφιέρωνα αυτά τα δύο βραβεία σ'όλα τα blogs που με παρακολουθούν καθώς το εκτιμάω πολύ που με στηρίζουν εδώ και 2μίση μήνες!!

Φιλάκια Πολλά
Claire

You Might Also Like

31 σχόλια

  1. Καλή εβδομάδα γλυκιά μου και πάντα να περνάς τόσο όμορφα όσο πέρασες αυτές της 5 μερούλες!!!
    Πολλά φιλιά & ευχές για μια εβδομάδα γεμάτη υγεία & χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το blog σου ειναι απο τα αγαπημενα μου!
    εχεις πολυ ωραια posts!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I AM A NEW FASHION BLOGGER FROM INDONESIA, LIVING IN SINGAPORE.
    I LOVE YOUR BLOG,AND YOU AS WELL ! NICE POST!! I AM NOW FOLLOWING YOUR BLOG,YOU CAN CHECK IT!! IT WOULD BE AN HONOR IF YOU FOLLOW MY BLOG:

    seekthesleek.blogspot.com
    if you follow my blog:
    - I WILL BE ACTIVE ON COMMENTING YOUR POSTS
    - I WILL RECOMMEND YOUR POSTS TO GOOGLE
    - I WILL SHARE YOUR POSTS TO MY TWITTER : @TIODANG
    PLEASE LET ME KNOW YOUR TWITTER ACCOUNT, SO I CAN MENTION YOU IF I SHARE YOUR POST TO MY TWITTER,
    AND FEEL FREE TO MENTION ME IF YOU WANT ME TO READ YOUR NEWEST POST & COMMENT IT!
    - I WILL PROMOTE YOUR BLOG IN MY BLOG (*this one need a special request , please contact me: cheeringwinda@yahoo.com if you are interested!)
    *THAT IS AS LONG AS YOU KEEP IN TOUCH WITH MY BLOG TOO!!*

    (PLEASE TELL ME IF IT SAYS THAT I HAVENT FOLLOW YOUR BLOG, SOMETHING IS WRONG WITH MY BLOG RECENTLY, BUT IF IT'S FIXED, I WILL FOLLOW U AS SOON AS POSSIBLE)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι όταν οι άνθρωποι περνάνε καλά!Πάντα έτσι να ζεις τη ζωή σου Κλαιρ μου και συγχαρητήρια για τα Βραβεία!Να πάρεις ακόμη περισσότερα...το γλυκήτατο βλογκ σου το αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @!sweety! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου :) Εύχομαι και σε σένα μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!! Φιλάκια Πολλά

    @Miss Starshiny Αλήθεια; Τι ωραία!! Και το δικό σου blog είναι υπέροχο και μ'αρέσει πολύ να διαβάζω τις δημοσιεύσεις σου!! :)

    @Κατερίνα Ευχαριστώ Κατερινάκι μου.. Πολλά γλυκά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωω Claire μόλις γύρισα απ' το σχολείο όχι στην καλύτερη διάθεση και μ' ανέβασες!Σ' ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω =)
    Φιλάκια κούκλαα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Eleonora Pellini :)

    @Κάποια* Χαίρομαι πολύ κοπέλα μου που σου έφτιαξα την διάθεση :D Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. euxristw toooooso polu glukia mou..xairomai toso pl..3ereis oti agapw t blog sou..8a se kanw k follow st twitter na milame..mmmakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @emma Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου γλυκιά :) Αχ τι ωραία, ναι να μιλάμε και εκεί!! Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Jenny M. Σ'ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια :) Εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα!! Φιλάκια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. THANK U SOOOOOO MUCH!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ AWARD!!! ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ BLOGGING!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ!!!

    http://personalstylestoriesbyjennym.blogspot.com/2011/10/my-first-two-blog-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. seuxaristw paaaara polu glukia mou!den exw logia pragmatika!! :)xairomai pou sou aresei to blog mou kathws kai to diko sou mou aresei apisteuta!!mpainw polu suxna!ekplhktika posts!sunexise na ekselissesai!allwste to kaneis polu kala! :)(tha anaferw to blog so mesa apo to twitter mou ws ena pou aksizei na to deis!!einai to elaxisto pou mporw na kanw) :) xoxo http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Styleflakes Αχ έχω ακούσει τόσα καλά λόγια σήμερα! Χαίρομαι που ακούω από ακόμα μία κοπέλα!! :) Και το δικό σου blog είναι αξιοθαύμαστο και χαίρομαι κάθε φόρα να διαβάζω νέα ποστ! Μμμ σ'ακολουθώ στο twitter; Αν όχι στείλε μου σε μήνυμα ή σε σχόλιο εδώ και θα σε ακολουθήσω!! Σ'ευχαριστώ πολύ γλύκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. oooo ti gluko ek merous sou...kai timh otan pernoume vraveio apo ena toso kalo blog oso to diko sou!
    we are following
    bisous marilia

    p.s.stayin' in contact

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. S'euxaristw para para poli gia to vraveio!!Eilikrina einai para poli omorfi kinisi ek merous s!!S euxaristw gia tin stirixi!!Na sai panta kala kai xaroumeni k gemati ekpliktika post!!Filakia :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχεις δημιουργησει ενα πολυ ωραιο blog!!!!

    Μ αρεσει ο τροπος που γραφεις, το στιλ σου...

    Συγχαρητηρια για τα βραβεια σου!!!!!

    Pleaseeee...please...follow me...

    φιλακιαααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. BRAVO sou sou axizoun pragmatika ta awards!!!! sunexise etsi!!!!

    beautyverse.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Despoina A. Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!! Ανταποδίδω τις ευχές :D

    @Vicky A. Ευχαριστώ πάρα πολύ Vicky μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα κοριτσάκι μου, να περνάς πάντα όμορφες και ευτυχισμένες στιγμές!!! Θα επισκεφτώ τα blogs!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. me toses apogoitefseis pou zoume to kalutero einai na frontizoume na zoume oso kalutera ginetai kai oso omorfotera:)

    kalo mina!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Kellykellitsa Καλό μήνα και σε σένα γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. So awesome blog! love it!

    http://myfiercefashion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Congratulations on the awards Claire - well done!
    x
    Melissah from Scrapbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)