Bath time..

By 4:23 μ.μ. , , ,

Γεια σας αγαπημένες/οι μου followers!! Πως περάσατε το ΣΚ; Εγώ αρκετά ξένοιαστα και όμορφα.. Με αφορμή κάποιες πρόσφατες αγορές μου θα μιλήσω σήμερα για τα αφρόλουτρα μιας πολύ όμορφης εταιρίας και για κάποιες ενυδατικές κρέμες.
Tα «Le Petit Marseillais» εύκολα κερδίζουν την προτίμηση όσων τα δοκιμάσουν. Έχει μια γκάμα προϊόντων πραγματικά μοναδική – δώδεκα αφρόλουτρα και κρεμοντούς με μοναδικές μυρωδιές, σαμπουάν και προϊόντα για περιποίηση μαλλιών, ενυδατικές κρέμες, γαλακτώματα, λάδι για την περιποίηση του σώματος. Συγκεκριμένα τα αφρόλουτρα αφήνουν την επιδερμίδα ενυδατωμένη, αναζωογονημένη και απαλή και κυκλοφορούν σε διάφορα αρώματα όπως:
Μιμόζα, αλόε βέρα, μέλι λεβάντας, άνθη πορτοκαλιάς, βανίλια κά. Εγώ τα έχω δοκιμάσει και τα δώδεκα και φυσικά αγαπημένο που είναι αυτό με άρωμα βανίλιας. 






Εδώ και ένα χρόνο σχεδόν το αγαπημένο μου ενυδατικό γαλάκτωμα είναι το Coconut Body Lotion από Priorities το οποίο το βρίσκουμε στα Sephora. Είναι άκρως ενυδατικό με υπέροχο άρωμα καρύδας!! Το άρωμα είναι διακριτικό και κρατάει για ώρα.. Από οικονομικής απόψεως συμφέρει γιατί η σχέση ποιότητας-τιμής είναι πολύ καλή.. 7.90Ε τα 250ml και φυσικά η ποιότητα είναι εξαιρετική!! Επίσης μ'αρέσει από την ίδια εταιρία η ενυδατική σώματος με άρωμα βανίλια! Παρολ'αυτά μέσα σ'αυτόν τον χρόνο έχω δοκιμάσει και την Intersive 7 Days Body Lotion της Garnier η οποία ενυδατώνει αρκετά, έχει ελαφριά υφή και ωραία μυρωδιά..

Τι γνώμη έχετε για τα αφρόλουτρα της Le Petit Marseillais; Έχετε δοκιμάσει κάποιο;; Και για body lotion ποια σας αρέσει και την προτιμάτε; 
Φιλάκια 
Claire





You Might Also Like

19 σχόλια

  1. γειά σου claire... και εγω εχω χρησιμοποιήσει τα συγκεκριμένα αφρόλουτρα,αλλά το πολυαγαπημένο μου είναι η βανίλια..χρησιμοποιώ μόνο body butters που είναι πιο ενυδατικά (αγαπημένο είναι του body shop)<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα «Le Petit Marseillais» δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη και πρέπει!! Το Coconut Body Lotion από Priorities όμως είναι τέλειο!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. molis simera agorasa ti garnier me arwma kakao,einai uperoxi afinei polu malako to derma kai aporofatai grigora!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι εχω δοκιμασει τα αφρολουτρα, εχουν πολυ ωραιο αρωμα!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκιά μου Claire Καλησπέρα!!!Συνήθως παίρνω αφροντούς από το φαρμακείο καθότι αλλεργική,έχω όμως να σου πω ότι τα συγκεκριμένα αφρόλουτρα όπως και το Dove είναι τα μοναδικά του εμπορίου που δεν μου δημιουργούν πρόβλημα!!! Φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη εβδομαδα claire μου!Απο τα συγκεκριμενα αφρολουτρα εχω δοκιμασει μονο εκεινο με το αρωμα πορτοκαλιου και δεν με ξετρελανε ιδιαιτερα!Μπορει ομως εκεινο της βανιλιας να αξιζει πραγματικα!πολυ τελειο το ποστ αυτο σου με τα αφρολουτρα!Τρελαινομαι γενικα με τις μυρωδιες τους και ποτε δεν χρησιμοποιω κατι πολλες φορες[!],συνεχως αλλαζω γτ πραγματικα θελω να τα δοκιμασω οοοοοοοοοοολα!!!εγω τωρα χρησιμοποιω ως αφρολουτρο το ''palmolive thermal spa''που μοσχοβολαει θαλασσα οσο παραξενο και αν ακουγεται!Ως κρεμα σωματος χρησιμοποιω ενα της aromaticare με αρωμα βανιλιας !

    φιλακιαααααααααααααααα πολλαααααααααααααα :**


    http://www.thegirlwiththeleopardballerinas.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @myStickland Δεν έχω δοκιμάσει body butters ακόμα.. Αλλά θα το έχω υπόψη μου από δω και πέρα!! :)

    @Μοντέρνα Σταχτοπούτα Καλή εβδομάδα και σε σένα!! :)

    @Selehna Χαχαχα κοίτα σύμπτωση! Γενικά έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για αυτήν την ενυδατική!!

    @Miss Starshiny Έχουν μοναδικά αρώματα!! Η αδελφή μου τα βρίσκει λίγο έντονα αλλά εμένα μ'αρέσουν πολύ!!

    @Κική Γεια σου και σε σένα Κική μου!! Ώστε αλλεργική ε; Πάλι καλά που αυτά δεν σου δημιουργούν κάποιο πρόβλημα! Φιλάκια Πολλά :)

    @litsa.com Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!! Καλά κάνεις και αλλάζεις συνεχώς.. Και εμένα μ'αρέσει να τα δοκιμάζω όλα αλλά συνήθως δεν το καταφέρνω!! Οοο έχω ακούσει καλά λόγια για την κρέμα σώματος που χρησιμοποιείς.. Θα την ψάξω αν είναι, ειδικά αν έχει και άρωμα βανίλια!! :D Πολλά φιλάκια και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά διαβάζοντας τόσες καλές κριτικές θα τους ρίξω μια ματιά!!! Τι ωραίο ποστ γεμάτο μπουρμπουλήθρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δυστυχώς από Le Petit Marseillais για τα μαλλιά μέχρι στιγμής θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποιο αλλά μου είναι δύσκολο να αποχωριστώ τα αγαπημένα μου Kings & Queens. Όσο αφορά τα body lotion έχω άπειρα αλλά το τελευταίο διάστημα αυτά που κατά βάση χρησιμοποιώ είναι τα Daisy και Princess των αντίστοιχων αρωμάτων, ένα με άρωμα πραλίνα από τα Sephora, το Nefertity από Kings & Queens... ε κι άλλα αλλά πιο πολύ αυτά :P

    www.ourwalkingclosetssecrets.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλησπέρα γλυκιά μου.Εγώ φέτος στις διακοπες,χρησιμοποίησα την λεβάντα.αλλά,δοκίμασα και τα άνθη πορτοκαλιάς, και έχω πάθει.....μοσχοβολάει όλο το μπάνιο μετά....ακόμη και ο γιός μου που είναι 11χρ.μου είπε ότι θέλει,να χρησιμοποιεί αυτό!!!όσο για κρέμα σώματος δεν αλλάζω την Dove με καμία......φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Demi Σ'ευχαριστώ Demi μου!! :)

    @smugnificent χαχαχα.. Σε καταλαβαίνω κοπέλα μου!! Και εγώ αν λατρεύω κάτι δύσκολα το αλλάζω! Έχω ξανά ακούσει για τα προϊόντα Kings & Queens αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει! Θα τα ρίξω μια ματιά αν είναι!!

    @Natasa makeup-nails Καλησπέρα και σε σένα Νατάσα μου! Αχ αυτά τα αρώματα τους.. :)
    Φιλάκια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @KONSTANTINA TZORTZI Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολλα απο αυτα τα εχω δοκιμασει και πραγματι ηταν καλα...
    ναιιι περασα τελεια το σαββατοκυριακο ^^
    ειχαν φυγει για 2ημερο οι γονεις μου και μπορουσα να κανω τα παντα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @GBMCM Οοο τι τυχερός.. Μόνος στο σπίτι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εχω δοκιμασει πολλα απο αυτην την σειρα. Λατρεμενο αφρολουτρο ειναι αοτο με τα ανθη πορτοκαλιας που για μενα ειναι το πιο ωραιο της σειρας...Σαμπουαν εχω αυτο για τα ξηρα μαλλια ενα πορτοκαλι που μυριζει τελεια ..body lotion δεν εχω δοκιμασει δεν θυμαμαι να εχω δει κιολας για να ειμαι ειλικρινης,αλλα λατρευω την visible effects απο Dove.Δοκιμαστε την θα με θυμηθειτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @makeupbymarias θα την δοκιμάσω σίγουρα αφού μου την προτείνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλησπέρα γλυκιά μου!Τα Le Petit Marseillais είναι τι πάθος μου ξεκινώντας από το αφρόλουτρο,μετά στο σαμπουάν και στην κρέμα μαλλιών και τελειώνονταν με την ενυδατική κρέμα!!!
    Όλες οι μυρωδιές είναι καταπληκτικές!!!Αλλά για κρέμα σώματος προτείνω ανεπιφύλακτα την Le Petit Marseillais con karite, amande douce and huile d'argan!!!TELEIAAAA!!!Kisses Olgianna...

    Follow:http://estade-moda.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)